|
|
|
|
紹介 (
Profile ) |
|
|
氏名 (name) |
カーク スタンレー (Stanley KIRK) |
|
職名(job title) |
講師 (Lecturer) |
|
|
基礎英語U(B) (Basic English
U)(B) |
|
|
中級英語オーラル・コミユニケーション (Intermediate Oral Communication) |
|
担当科目 (current
courses) |
上級英語ライティング (Advanced
Writing) |
|
|
上級英語リーディング (Advanced
Reading) |
|
|
GBコース英会話T・U (Global Business English Communication) |
|
|
I use a variety of
approaches in my English classes, but I am most strongly influenced by what
are often called |
|
|
Task-Based, Content-Based and
Project-Based Learning. All classes are strongly 'student-centered', so most
of the |
|
担当科目についてのメッセージ |
class time is spent working in pairs
and small groups in order to accomplish tasks that require the active use of
English. |
|
|
There is also an emphasis on
increasing students' awareness of social, ethical and international issues as
well as |
|
|
their sense of global citizenship and
responsibility. |
|
|
Motivation in Second Language
Learning |
|
研究分野 (research
interests) |
Motivation amoung Japanese NPO
Language Volunteers |
|
|
Comparative Mythology (Greek,
Japanese) |
|
|
1. The Ambivalent
Nature of Gaia and the Human Condition in the Poems of Hesiod |
|
|
甲南大学 国際言語文化センター紀要:「言語と文化」16号(pp 57-87) 2012年 大学紀要、単著 |
|
|
http://ci.nii.ac.jp/naid/110008919877 |
|
最新の研究論文 |
2.Application of Self-Determination
Theory to a Second Language Writing Class |
|
(recent publications) |
甲南大学 国際言語文化センター紀要:「言語と文化」15号(pp 39-70) 2011年 大学紀要、単著 |
|
|
http://ci.nii.ac.jp/naid/110008439759 |
|
|
3. Self-Determination Theory and
Education: An Overview |
|
|
甲南大学 国際言語文化センター紀要:「言語と文化」14号(pp
35-58) 2010年 大学紀要 単著 |
|
|
http://ci.nii.ac.jp/naid/110007569707 |
|
学習用サイト・個人HP (websites) |
|
|
甲南大学 研究者総覧リンク |
http://researchers.adm.konan-u.ac.jp/html/6_ja.html |
|
(Konan faculty database) |
|
コンタクト (contact) |
skirk*center.konan-u.ac.jp (*を@に変更して下さい。) |
|
動画 (video) |
|
|
|
|